Juli 2021

(null)
Rosenkullen domineras av lavendel just nu. 

(null)
Nävan Rosanne i förgrunden tillsammans med stjärnflocka. 

(null)
Jag gjorde misstaget att plantera luktärtor på samma plats som förra året. 

(null)
Zinneor ❤️💛💗

(null)
Små rosa nävor. 

(null)
Mera zinneor. 

(null)
Broksalvia och zinnea. 

(null)
Inte så mycket luktärtor. 

(null)
Stora rabatten! 

(null)
Det är grönt och fint på baksidan av huset. 

(null)
Zinneor och rosenskära 💗. 

(null)
Sticklingar från min honungsros. 

(null)
Sticklingar från buxbomshäcken 💚. 

(null)
Jätteverbenor, lavendel och stjärnflocka som jag hittat i trädgården. 

(null)
Kronprinsessan Margareta 💛🧡💛


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0