Tisdag den 13/4

(null)
Jag toppade fyra av fem fuchsior. Nya förgreningar kommer đŸŒ±đŸŒ±. 

(null)
Broksalvian som jag sĂ„dde för nĂ„gra dagar sedan har redan kommit upp. De första dygnen stod de pĂ„ badrumsgolvet. DĂ€r fick de lite vĂ€rme underifrĂ„n. 

(null)
Samma var det för zinnian. Nu fĂ„r de stĂ„ i ett fönster med mycket ljus. 

(null)
Idag ska jag sĂ„ klockranka. Jag Ă€r lite sen med sĂ„dden men fick skicka efter den frĂ„n odla.nu. 
PĂ„ samma gĂ„ng testade jag att bestĂ€lla barrotade plantor: röd och vit solhatt samt svart akleja. đŸ–€

(null)
I vintras sĂ„dde jag röd och vit solhatt i lĂ„dor som jag nu tagit in i vĂ€xthuset. Jag vet dock inte hur mycket som kommer upp sĂ„ jag testar att sĂ„ lite nu. Jag plockade ocksĂ„ frön frĂ„n min afrikanska lilja. Den ska jag ocksĂ„ testsĂ„ idag. 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta Àr en blogg som handlar om min hobby - trÀdgÄrd.

RSS 2.0