Midsommardagen

(null)
Idag behöver jag inte vattna så mycket. Det ska bli regn. 
(null)
Det blommar fint nu. 
(null)
Jag måste gallra våra äpplen 🍎🍏. 
(null)
En av mina favoriter är borstnejlika. 
(null)
Kantnepeta och honungsros. 
(null)
Allium och en okänd växt gör rabatten fin innan lavendel och rosor börjar blomma. 
(null)
Den lilla buxbomshäcken börjar växa. 
(null)
Lammöron, höstsilverax och mycket mer i den lilla rabatten vid växthuset. 
(null)
Pelargoner 🌺
(null)
Även här börjar luktärtor att blomma. 
(null)
Jag fick prästkragar av Malin. Nu blommar de fint. 
(null)
Väntar på att köra sand och grus till tippen. 
(null)
Borstnejlika 
(null)
Idag har jag hunnit med att baka bananbröd och
(null)
hastbullar - glutenfria förstås. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0