Städ och puts i trädgården

(null)
Igår klippte jag gräsmattan och trimmade runt kanterna. 
(null)
Sensommarblommorna har börjat växa sig stora. 
(null)
Kungsmynta runt fruktträden. 
(null)
Dahliorna börjar blomma 🧡. 
(null)

(null)
I denna pallkragen satte jag lavendelsticklingar i våras. Jag tog jord från komposten. Det var tydligen en hel del fina frön som fanns där. 
(null)
Såå fina luktärtor!
(null)
Grönsakerna har jag inte lyckats med. Det växer bara upptill. Är det för mycket näring i jorden?
(null)
Stolen har fått nya växter. Här har jag satt taklök. 
(null)
Pelargonerna blommar för fullt 🌸🌸🌸. 
(null)
Mera växter 🌱. 
(null)
Rosor
(null)
Rosor
(null)
Mera rosor - Queen of Sweden 
(null)
Jag städade i växthuset. 
(null)
Fuchsior 
(null)
Tomater och tagetes 🍅🌱💛🌱🧡🌱


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0