Dagens jobb

(null)
Vädret var soligt och nästan vindstilla. Jag hade längtat ut till trädgården. 
(null)
Idag tog jag bilder på dahliorna från baksidan av rabatten. De är vackra!
(null)
Rensade ogräs i flera rabatter och tog hand om lavendelsticklingar som fanns lite här och där. 
(null)
Nya mörka stockrosor 🖤
(null)
Dessa har jag fått av min syster. 
(null)
De ska få stå bredvid några andra stockrosor. 
(null)
Gräset blev klippt. 
(null)
Tog bort revor från jordgubbsplantorna 🍓. 
(null)
Rensade bland rosor och lavendel och hittade en stockros till 😊. 
(null)
Äpplena ser finare ut än vad de är 😕. De flesta är angripna av skadeinsekter 🐛 eller skator. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0