I mitten av september

(null)
Dahlior som blommar. 
(null)
Nygamla perenner vid komposten. 
(null)
Jag har planterat en ny höstsilverax bakom blåbärsbuske. 
(null)
Jag håller på att ta bort stjärnflockorna bredvid rosorna. Jag har delat, planterat på andra ställen och gett bort. 
(null)
Bakom växthuset har jag satt en ny kransveronika. 
(null)

(null)
I växthuset mognar tomaterna. 
(null)
Än blommar pelargonerna. 
(null)
Så här ser det ut i växthuset nu. 
(null)
Zinneorna blommar fortfarande. 
(null)
Jag har grävt upp alla mina jordärtskockor. 
(null)
Vidjehortensian har fått sällskap av två perovskiplantor. 
(null)
Jag hoppas de blir fina ihop. 
(null)
Höstaster
(null)
Kärleksört, lavendel, anisisop och hortensia. 


Kommentarer
Anonym

Fin trädgård🍁

2019-09-27 @ 22:20:36
Anonym

Fin trädgård🍁

2019-09-27 @ 22:20:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0