Äntligen fredag

(null)
Det är blåsigt och 11 grader varmt. Det har både regnat och varit soligt här. Innan jag började städa inne hann jag med att titta till trädgården. Tulpanerna har blommat länge på grund av det kyliga vädret. 🌷🌷🌷
(null)
Mina tulpaner lyser upp trädgården. 
(null)
Igår låg det ett paket under min kudde - Pär hade köpt ett fiberhus till de två stora pallkragarna 👌. Det är nämligen någon som krafsar i dem så att plantorna inte slår rot. 
(null)
Mina zinneor börjar växa. 🌸🌸
(null)
Pelargonerna i växthuset har klarat de frostiga nätterna och börjar knoppas. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0