Söndag den 10 juni 2018

(null)
Nu har jag satt ett stöd för mina luktärtor. Det blev avskalade grenar av sälg. 
(null)
Det är ont om plats i trädgården nu. Jag fick ordna plats bakom växthuset till mina småplantor. 
(null)
Pelargontrappan är fin nu. 
(null)
Det blommar fint i rabatten. 
(null)
Planterade taklök i två terrakottakrukor. Nu vet jag inte var den ska stå eller ligga. Den får stå bredvid grodan så länge. 
(null)
I förgrunden palsternacka i blomning. 
(null)
Nu blommar rosen, Ingrid Bergman. 
(null)
New Dawn börjar blomma nu. 
(null)
Sittgruppen är fin. Gräsmattan är brun. 
(null)
Fler pelargoner i kruka. 
(null)
Det blev många päron i år. Nu måste jag gallra. 
(null)
Rabatten på framsidan. 
(null)
Doftschersminen blommar. 
(null)
I höstas planterade jag en klängros vid prydnadsapeln. Nu börjar den blomma. 
(null)
Stor daggkåpa, lavendel och borstnejlika i rabatten vid garageuppfarten. 
(null)
Stäppsalvia i två färger. 
(null)
Det gjorde susen med två säckar barkmull i rabatten. 
(null)
Pionerna luktar fantastiskt!
(null)
Mera jättedaggkåpa. 
(null)
Borstnejlikor. 
(null)
Lavendel och vita borstnejlikor. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0