Palsternackor

Idag tog jag upp några fina palsternackor.



Kommentarer
Peggy

Så fina palsternackorna blev och goda. Jag glömde att jag tänkt ta med en hem. Men det får bli ett annat år. Du har fått så fint nu i trädgården. Roligt du lägger upp så mycket bilder så vi kan se
hur det ser ut. I lördags var vi på Köpmangården och åt gåsmiddag. Det var gott. Vi har inte ätit det sedan början av åttiotalet. Tack för den middagen.

Svar: Tack för din kommentar. Ja, nu är det nästan klart för vinter i trädgården. Vi hade fantastiskt väder i helgen. Kul att maten smakade.
Trädgårdstomten

2017-11-13 @ 11:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0