Nya trädgårdsmöbler

På västsidan av huset har vi inte haft några trädgårdsmöbler. Det är lite tomt och fruktträden har ännu inte vuxit sig stora och lummiga. Jag hittade ett gammalt bord som jag målade. Sedan tog jag fram ett gammalt parasoll som jag nästan glömt bort att jag hade. Till slut var det bara fyra stolar som fattades. Vi åkte till Korggubben i Kållekärr där vi köpte stolarna. Pär tyckte att det var för mycket insyn och kändes kalt så vi bestämde oss för att plantera en liten syrenberså till hösten. 


Kommentarer
Anonym

Oj vad fint! En sådan grupp vill jag också ha. Kram malin

2015-07-07 @ 21:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0