I mitten av juni

(null)
Kantnepeta har varit full av tistelfjärilar. Det har varit otroligt många i år. 
(null)
Stjärnflockan blommar nu. 
(null)
Det grönskar i köksträdgården. 
(null)
Lavendelhäcken har vuxit till sig. Det var från början små sticklingar. 
(null)
Den vita penséen bara växer och blommar. 
(null)
Jordärtskockorna frodas. I år har det bara varit en fågelholk som varit upptagen. 
(null)
Det kyliga vädret och blåsten har gjort att mina utplanterade växter inte grott speciellt mycket. Nu hoppas jag på sol och värme. 
(null)
Päronträdet växer men blommade bara med några få blommor i år. 
(null)
Snart blommar lavendeln. 💙
(null)
I den här rabatten blommar det också. 
(null)
Jättedaggkåpan breder ut sig. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Pioner 
(null)

(null)
Jag hittar många småplantor som jag tar hand om. Jag brukar ge bort dem till vänner och bekanta. 
(null)

(null)
Afrikas lilja har fått sin första knopp. 
(null)
Det växer inne i växthuset också. Rosen heter Astrid Lindgren och den jag jag fått av kusin Rosmarie. 
(null)
Tagetes tycker inte myror om. Därför har jag den runt mina tomatplantor. 
(null)
Fina pelargoner 🌸🌺🌸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trdgrdstomten.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om min hobby - trädgård.

RSS 2.0